Einzelnen Beitrag anzeigen
  #9  
Alt 29.07.2006, 17:22
grisli grisli ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 29.07.2006
Beiträge: 1
Standard AW: Meine Mutter hat krebs

hallo....

min letschde bietrag isch scho lang her....mai 05...
han dete gschribe au under em name grisli...

na zu nach lese:

hallo....

meinei mutter han au darmkrebs.....im endstadium..es gehr ihr sehr schlecht..

sie hatte vo 6 jahren schon einmal darmkrebs,sie wurde operiert und dan chemo..sie wurde "gesund"vor 2 jahren wieder die nachricht der krebs ist wieder da...
sie wurde erneut operiert..bekamm einen kuenstlichen darm ausgang.dan chemo und bestrahlung..seit4 monaten kan sie das nicht mer machen weil zu viel intaktes beschedigt wird..es isch verdamt schwer diese zeit..ich bin 24 und habe ein 5 jahre junges kind...ich lebe eigendlich in der schweiz meine eltern aber in norwegen...bin jetzt seit 3 monaten hier bei ihr..der zustand hat sich sehr verschlechtert..sie kann nicht mer austehen hat sehr schwierichkeiten mit sprechen(kommt von den medikamenten)neben bei hat sie lehmungserscheinigingen..sie isst auch seit 2 wochen nichts mehr...der artz ag man kann nur warten....
sie bekommt morfium gegen die starken schmerzen,ihr bauch ist sehr aufgeschwollen....man kann den krebs ertasten...
sie ist zuhause..sie wil auf keine fall in den spital obwoh ich denke es were besser...wird bekommen viel hilfe von spitex....

das ganze ist nicht leicht fuer mich...da ich auch noch ein kind habe,er meistert das ganze sehr gut..er versteht das seine grossmutter sehr krank ist und sterben wird...

so...nun habe ich nir das ganze vom leib geschribe...da ich nich bei mir zu hause bin sondern im ausland bin ich alleine und es dut gut es zu schreibe...

weis nich mer weiter zu schreibe....

an alle....

ganz ganz viel kraft......

liebe gruesse grisli....


den de 2.



hey....

heute isch ein scheiss tag....

es isch grad de chrankewage da gsie und het mini muetter gholt....

ihre zuestand het sich dramatisch verschlechtered....sie het fieber uebercho und haluzieniert(weis nid wie schribe)sie reded vo de vergange heit was sie alles erlebt het und was sie no will mache...und ei sekunde spoeter schreit sie wie am spies vor schmerze....huet nacht isch ganz schlim gsie...sie het nueme ufghoert schreie.....den isch sie ploetzlich wieder igschlafe...und jetz vor 2 stund wieder verwached und het wieter gschreit....es isch nid zum aluge es isch mega schwer sie so gseh und ihres schreie ghoere...
hoffe es geht nuem lang und sie muss nueme soo liede....

denke ah alli wos endliches muesed mitmache und wuensche allne ganz viel chraft....


i^ch han lang kei internet gha und au mini zieht brucht zum drüber rede und schribe....

wo mis mami dozumal in spital cho isch isch für eus alli klar gsie das es nüm lang chan gah...
wo de artzt den zu eus cho isch het er gseit...ihres herz isch zu starch...ihre körper will und chan nüme aber ihres herz isch no zu starch.
mir hend eus alli gwü^nst das sie nüme mues liede...
mir hend ihr wunsch so lang wie möglich dihei z sie chöne erfühle,jetzt sel mer eus euse wunsch erfühle und sie nüme liede lah...
sie het sehr viel de pfarrer bi siech gha..sie het in immer gfröged ob er sie nid chan erlöse...

am 11.06.05 het sie derfe gah....

die ganz zieht isch sehr schwer gsie für eus....jetzt isch es jahr verbie und ich vermisse mini muetter immer no sehr starch...
sie wird i8mmer i mir inne sie......für immer!!!!!!!ich denke immer ah sie.....

ah alli wo da ihne schribed...han alles glese,zu teil au under träne... und fühle mit allne mit

grisli
Mit Zitat antworten